Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivä

Keskiviikkona 26.10.2022, Turun Messukeskus

Maksuton messutapahtuma taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, jäsenille ja taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille.

Taloyhtiöpäivään osallistuva saa tietoa asiantuntijoiden luennoilta mm. hallituksen tehtävistä ja vastuista, palvelujen hankkimisesta, korjausrakentamisesta, kiinteistönpidosta ja hankkeiden rahoituksesta. Lisäksi osallistujia palvelee laaja näyttelyosasto, jossa palveluntarjoajat vastaavat kysymyksiisi.

Tapahtumassa on tarjolla vaihtuvaa seminaariohjelmaa taloyhtiöpäättäjille klo 16.00-20.00.

Messuosastot ovat avoinna klo 15.30-19.00.

Tapahtuman järjestävät

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry, Varsinais-Suomen Isännöitsijät ry, Turun Ammattikorkeakoulu ja Kiinteistömedia. Käytännön järjestelyistä vastaa Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi.

Tapahtuman pääyhteistyökumppanit

Tapahtuman pääyhteyistyökumppaneina ovat: Turku Energia, Lounais-Suomen Jätehuolto ja Cervi.

Yhteystiedot

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi: toiminnanjohtaja Juuso Kallio juuso.kallio@kiinteistoliitto.fi 02 277 5152

Kävijöille

Tapahtuman käsiohjelma ja kartta.

Seminaarien materiaalit

Auditorio

Yhdenvertaisuus taloyhtiössä - Lakimies Heli Launto, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi

Korjaushankkeen energiatehokas valmistelu ja läpivienti - Neuvontainsinööri Matts Almgrén, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi

Virtuaalikokoukset tulevat, mitä se tarkoittaa? - Päälakimies Jenni Hupli, Kiinteistöliitto

Asunto-osakeyhtiölaki ikiliikkuja – mitä hallituksen pitää tietää tulevista muutoksista? - Päälakimies Jenni Hupli, Kiinteistöliitto

Bankettisali

Aurinkosähköä taloyhtiöön, perustaisinko energiayhteisön? - Neuvontaninsinööri Matts Almgrén, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi

Jätelaki uudistuu - mitä se tarkoittaa taloyhtiöille? - Ympäristöasiantuntija Mikaela Sundqvist, Lounais-Suomen Jätehuolto

Taloyhtiöiden sähköautoilu ja aurinkoenergia, avainasiakaspäällikkö Laura Vihavainen ja tuoteryhmäpäällikkö Iiro Nieminen Turku Energia ; Uudet huolettomat lämmön palvelutuotteet, avainasiakaspäällikkö Susanna Tuominen, Turku Energia

Isoja säästöjä pienellä rahalla ilmanvaihdon avulla - Aluejohtaja Niko Atosuo & kehitysjohtaja Karl Jensen, Cervi

Onko taloyhtiösi Kiinteistöliiton jäsen?

Tarjoamme uusille jäsenille loppuvuoden jäsenmaksun veloituksetta. Lue lisää jäsenpalveluista ja eduista ja liity jäseneksi tästä.

Tutustu Kiinteistöliiton jäsenpalveluesitteeseen!