Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivä

Tiistaina 26.10.2021, Turun Messukeskus

Tapahtuma avoinna klo 15.30-20.00

Maksuton messutapahtuma taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, jäsenille ja taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille.

Taloyhtiöpäivään osallistuva saa tietoa asiantuntijoiden luennoilta mm. hallituksen tehtävistä ja vastuista, palvelujen hankkimisesta, korjausrakentamisesta, kiinteistönpidosta ja hankkeiden rahoituksesta. Lisäksi osallistujia palvelee laaja näyttelyosasto, jossa palveluntarjoajat vastaavat kysymyksiisi. Mukana myös kaikille avoin lakiklinikka, jossa pääset keskustelemaan Kiinteistöliiton lakimiehen kanssa. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan kaksi ipadia ja 200 ensimmäiselle Kiinteistömedia Oy:n kirjalahja.

Tapahtuman järjestävät

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry, Varsinais-Suomen Isännöitsijät ry, Turun Ammattikorkeakoulu ja Kiinteistömedia. Käytännön järjestelyistä vastaa Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi.

Tapahtuman pääyhteistyökumppanit

Turku Energia, OP Turun Seutu, Korjauspartnerit ja KONE Hissit Oy.

Näyttelyosastojen myynti: varsinais-suomi@kiinteistoliitto.fi tai (02) 277 5150
Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi: toiminnanjohtaja Juuso Kallio juuso.kallio@kiinteistoliitto.fi 050 330 7749
Varsinais-Suomen Isännöitsijät: puheenjohtaja Timo Laaksonen timo.laaksonen@maininkioy.fi

Kävijöille

Tapahtuman seminaariohjelma julkaistaan myöhemmin.

Tapahtumaan osallistuvat yritykset.

Onko taloyhtiösi Kiinteistöliiton jäsen?

Lue lisää ja liity jäseneksi tästä.

Tutustu Kiinteistöliiton jäsenpalveluesitteeseen!