Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivä

Torstaina 26.09.2019 Turun Messukeskus, Messukentänkatu 9-13

Messut avoinna klo 15.30–20.15

Maksuton messutapahtuma taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, jäsenille ja taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille.

Taloyhtiöpäivässä saat tietoa näytteilleasettajilta ja luennoilta mm. palvelujen hankkimisesta, kiinteistönpidosta, taloyhtiön taloudenpidosta, lisä- ja täydennysrakentamisesta sekä muista ajankohtaisista asioista. Lisäksi tapahtuman osallistujia palvelee Kiinteistöliiton lakiklinikka ja noin 50 yrityksen näyttelyosasto.

Tapahtuman seminaariohjelmassa puheenvuoroja muun muassa:
Taloyhtiö palveluita hankkimassa – miten
kilpailutetaan ja millainen on hyvä sopimus?
Uuden yhtiön vastaanotto ja omavalvonta
Kiinteistöjuridiikan ajankohtaiset
kysymykset – airbnb, sähköautot ym.

Tapahtuman järjestävät

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry, Varsinais-Suomen Isännöitsijät ry ja Turun Ammattikorkeakoulu. Päävastuullinen järjestäjätaho on Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi.

Kävijöille

Tapahtuman seminaariluentojen aineistot

Auditorio
Huoneistotietojärjestelmä, ASREK - Mitä taloyhtiön tulee tietä uudistuksesta? Lakimies Heli Launto-Koho, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi