Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivä

Keskiviikkona 28.10.2020 Turun Messukeskus, Messukentänkatu 9-13

Tapahtuma avoinna klo 15.30-20.00

Maksuton messutapahtuma taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, jäsenille ja taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille.

Taloyhtiöpäivään osallistuva saa tietoa asiantuntijoiden luennoilta mm. hallituksen tehtävistä ja vastuista, palvelujen hankkimisesta, korjausrakentamisesta, kiinteistönpidosta ja hankkeiden rahoituksesta. Lisäksi osallistujia palvelee laaja näyttelyosasto, jossa palveluntarjoajat vastaavat kysymyksiisi. Mukana myös kaikille avoin lakiklinikka, jossa pääset keskustelemaan Kiinteistöliiton lakimiehen kanssa. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan kaksi ipadia ja 200 ensimmäiselle Kiinteistöalan Kustannus Oy:n kirjalahja.

Tapahtuman seminaariohjelmassa kuullaan ajankohtaisia puheenvuoroja alan asiantuntijoilta. Seminaariohjelma julkaistaan kesän 2020 jälkeen.

Tapahtuman järjestävät

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry, Varsinais-Suomen Isännöitsijät ry, Turun Ammattikorkeakoulu ja Kiinteistöalan Kustannus. Käytännön järjestelyistä vastaa Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi.

Tapahtuman pääyhteistyökumppanit ovat: Turku Energia, OP Turun Seutu, Lounais-Suomen Jätehuolto ja RTC Vahanen Turku.

Lisätietoja

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi: toiminnanjohtaja Juuso Kallio juuso.kallio@kiinteistoliitto.fi 050 330 7749

Varsinais-Suomen Isännöitsijät: puheenjohtaja Timo Laaksonen timo.laaksonen@maininkioy.fi

Kävijöille