Uudet jäsensivut käytössäsi

Kiinteistöliiton uudistetut jäsensivut palvelevat jäsentaloyhtiöiden hallituksia ja isännöitsijöitä. Sivut ovat nyt aiempaa helppokäyttöisemmät ja sisällöltään laajemmat. Uusilta jäsensivuilta löydät tietoa taloyhtiölle tärkeistä asioista, jäsenyhdistysten jäsentiedotteita, oppaita, lomakkeita ja koulutusten aineistoja. Myös omien jäsentietojen päivittäminen sujuu uusilla jäsensivuilla kätevästi.

Jäsensivuille rekisteröityminen ja kirjautuminen tapahtuu Kiinteistöliiton ja jäsenyhdistysten uusittujen verkkosivujen kautta. Voit rekisteröityä jäsensivujen käyttäjäksi taloyhtiösi jäsennumerolla, kun sähköpostiosoitteesi on merkitty jäsenrekisteriin kyseisen jäsentalon kohdalle. Jos sähköpostiosoitteesi ei ole vielä yhdistyksen tiedossa, ilmoita se ja muut yhteystietosi (taloyhtiön nimi, oma nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja puh) yhdistyksen toimistolle varsinais-suomi@kiinteistoliitto.fi tai osoitteeseen jasentiedot@kiinteistoliitto.fi,

Kirjaudu jäsensivuille tästä https://www.kiinteistoliitto.fi/jasensivut