Hyödynnä Kiinteistöyhdistyksen jäsenedut!

Meiltä saat jäsenetuja, jotka auttavat sinua hoitamaan taloyhtiösi asioita vastuullisesti.

Kirjat ja lomakkeet

Kiinteistöalan Kustannus Oy tarjoaa pysyväisalennuksena Kiinteistöliiton jäsenille 20 % alennuksen kaikista normaalihintaisista kirjoista ja lomakkeista. Tutustu ja tilaa osoitteessa www.kiinkust.fi

Taloyhtiön kunnossapitotarveselvityksen laatiminen

Suomen Talokeskus Oy tarjoaa jäsenedun, jossa asiantuntija opastaa hallitusta laatimaan taloyhtiölle lakisääteisen kunnossapitotarveselvityksen. Palvelu maksaa jäsenyhtiöille 280 e, ei jäsenille 600 e (sis alv). Lisätietoja

Suomen Kiinteistölehti

Kiinteistöliiton jäsenyyteen kuuluu Kiinteistölehden vuosikerta (10 numeroa). Jäsentalon hallitus ja isännöitsijä saavat voivat tilata lisävuosikerran edulliseen hintaan 25 euroa (norm. 92 euroa). Tilaa Kiinteistölehti osoitteesta www.kiinteistolehti.fi.

Ajankohtaista ammattikoulutusta

Kiinteistöalan Koulutuskeskus Oy tarjoaa Kiinteistöliiton jäsenille 10 % alennuksen hallitus- ja luottamushenkilöstön koulutuksesta. Tutustu koulutuksiin osoitteessa www.kiinko.fi.

Turku Energia Energiaratkaisut

Kiinteistöliiton jäsenetuna tarjoamme taloyhtiön päättäjille hyödyllisen erilaisia Kiinteistöliiton jäsenille tarjottavia etuja sisältävän uutiskirjeen, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Kirjeen avulla pysyt ajan tasalla siitä, mitä taloyhtiön energia-asioissa kannattaa ottaa huomioon. www.turkuenergia.fi/kiinteistoliitto

Turku Energian Ekotakuu Lämpö-lisäpalvelulla voit muuttaa kaukolämpösopimuksesi 100 % uusiutuvaksi. Tilaamalla Ekotakuu Lämpö -lisäpalvelun nyt, saat loppuvuoden veloituksetta. Tämän jälkeen sopimus jatkuu normaalilla lisäpalvelun hinnalla 1,24 €/MWh (alv. 24 %), joka lisätään voimassa olevaan kaukolämmön energiahinnan kausihintaan. Tilaa Ekotakuu Lämpö tästä linkistä ja kirjoita lisätietokenttään KIINTEISTÖ2020. Voit myös tilata Ekotakuu Lämmön sähköpostilla lähettämällä viestin lampopalvelut@turkuenergia.fi ja mainitse viestissä sana KIINTEISTÖ2020.

Talokaistasopimus Salon seudulla

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi on sopinut pilottisopimuksen Loimaan talousalueella oleville jäsenyhtiöille. Sopimus on voimassa 31.12.2020 asti. Jäsenyhtiöt saavat taloyhtiöiden valokuitukytkennät ja asukkaiden laajakaistan + kaapeli-TV:n jäsenetuhintaan. Lisäksi VDSL/WiFi modeemi sopimukseen liittyviin asuntoihin 0€ (arvo 69€). Lisätietoja www.lounea.fi

Asuinhuoneiston sisäilmatarkastus

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi on sopinut jäsenhintaisesta asuinhuoneiston sisäilmatarkastuspalvelusta Kiwa Inspectan kanssa. Asuinhuoneiston sisäilmatarkastus sisältää raportin, joka esittelee kohteen lähtötiedot ja tutkimuksen tarkoituksen, huoneistokyselyjen tulokset, tarkastuksen havainnot, mittaustulokset ja riskit valokuvin, sekä selkeät johtopäätökset ja toimenpidesuositukset. Lisätietoja