Hyödynnä Kiinteistöyhdistyksen jäsenedut!

Meiltä saat jäsenetuja, jotka auttavat sinua hoitamaan taloyhtiösi asioita vastuullisesti.

Kirjat ja lomakkeet

Kiinteistömedia Oy tarjoaa pysyväisalennuksena Kiinteistöliiton jäsenille 20 % alennuksen kaikista normaalihintaisista kirjoista ja lomakkeista. Tutustu ja tilaa osoitteessa kiinteistomedia.fi

Suomen Kiinteistölehti

Kiinteistöliiton jäsenyyteen kuuluu Kiinteistölehden vuosikerta (10 numeroa). Jäsentalon hallitus ja isännöitsijä saavat voivat tilata lisävuosikerran edulliseen hintaan 25 euroa (norm. 92 euroa). Tilaa Kiinteistölehti osoitteesta kiinteistolehti.fi.

Ajankohtaista ammattikoulutusta

Kiinteistöalan Koulutuskeskus Oy tarjoaa Kiinteistöliiton jäsenille 10 % alennuksen hallitus- ja luottamushenkilöstön koulutuksesta. Tutustu koulutuksiin osoitteessa kiinko.fi.

Turku Energia Energiaratkaisut

Kiinteistöliiton jäsenetuna tarjoamme taloyhtiön päättäjille hyödyllisen erilaisia Kiinteistöliiton jäsenille tarjottavia etuja sisältävän uutiskirjeen, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Kirjeen avulla pysyt ajan tasalla siitä, mitä taloyhtiön energia-asioissa kannattaa ottaa huomioon. turkuenergia.fi/kiinteistoliitto

Vaihtuva jäsenetu: Latausratkaisujen kartoituspalvelu -30 %

Turku Energia tarjoaa Kiinteistöliiton jäsenille taloyhtiöiden latausratkaisujen kartoituspalvelusta -30 %, kun otat meihin yhteyttä 31.3.2024 mennessä. Kartoituksessa varmistetaan kiinteistön ja parkkipaikan sähköasennusten nykytilanne. Sen perusteella tarjoamme juuri sinun taloyhtiöllesi sopivat laitteet ja siihen liittyvät toimenpiteet. Kartoituksen jälkeen saat kattavan raportin käyttöösi ja vaihtoehtoisia toteutustapoja sähköauton latauksen kehittämiseksi taloyhtiössäsi.

Mainitse yhteydenottopyynnön viestikentässä Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen jäsenyys. Tutustu ja tilaa kartoitus tästä.

Asuinhuoneiston sisäilmatarkastus

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi on sopinut jäsenhintaisesta asuinhuoneiston sisäilmatarkastuspalvelusta Kiwa Inspectan kanssa. Asuinhuoneiston sisäilmatarkastus sisältää raportin, joka esittelee kohteen lähtötiedot ja tutkimuksen tarkoituksen, huoneistokyselyjen tulokset, tarkastuksen havainnot, mittaustulokset ja riskit valokuvin, sekä selkeät johtopäätökset ja toimenpidesuositukset. Lisätietoja

Turun Ammattikorkeakoulun opiskelijatyöt

Turun ammattikorkeakoulun rakennusteollisuus –osaamisalue tarjoaa Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen kumppanina apua taloyhtiöiden kunnossapitoon. Palvelut tuotetaan vastuuopettajan ohjauksessa opiskelijatyönä. Saatavilla olevia palveluita ovat esimerkiksi.: kuntoarvio, rakennuspiirustusten digitointi, sisäilmastotutkimus, kosteusmittaus, tiiviysmittaus, radonpitoisuuden mittaus, yksityistien ja piha-alueen tutkimukset ja suunnittelu. Lisätietoja