Hyödynnä Kiinteistöyhdistyksen jäsenedut!

Meiltä saat jäsenetuja, jotka auttavat sinua hoitamaan taloyhtiösi asioita vastuullisesti.

Kirjat ja lomakkeet

Kiinteistöalan Kustannus Oy tarjoaa pysyväisalennuksena Kiinteistöliiton jäsenille 20 % alennuksen kaikista normaalihintaisista kirjoista ja lomakkeista. Tutustu ja tilaa osoitteessa www.kiinkust.fi

Taloyhtiön kunnossapitotarveselvityksen laatiminen

Suomen Talokeskus Oy tarjoaa jäsenedun, jossa asiantuntija opastaa hallitusta laatimaan taloyhtiölle lakisääteisen kunnossapitotarveselvityksen. Palvelu maksaa jäsenyhtiöille 280 e, ei jäsenille 600 e (sis alv). Lisätietoja

Suomen Kiinteistölehti

Kiinteistöliiton jäsenyyteen kuuluu Kiinteistölehden vuosikerta (10 numeroa). Jäsentalon hallitus ja isännöitsijä saavat lisäksi lisävuosikerran hintaan 25 euroa (norm. 92 euroa) ja joka kolmas lisävuosikerta on edelleen ilmainen. Tilaa Kiinteistölehti osoitteesta www.kiinteistolehti.fi.

Ajankohtaista ammattikoulutusta

Kiinteistöalan Koulutuskeskus Oy tarjoaa Kiinteistöliiton jäsenille 10 % alennuksen hallitus- ja luottamushenkilöstön koulutuksesta. Tutustu koulutuksiin osoitteessa www.kiinko.fi.

Turku Energia Sähkönmyynti

Kiinteistöliiton jäsenet saavat vuonna 2019 jäsenetuna Louna Vakio sähkösopimuksista perusmaksut veloituksetta koko sopimuskauden ajalta. Katso voimassa olevat Louna Vakio -sopimuksen energiahinnat osoitteessa www.turkuenergia.fi/louna-vakio Tilaa sopimus numerosta 022628900. Lisätietoja

Talokaistasopimus Loimaan alueella

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi on sopinut pilottisopimuksen Loimaan talousalueella oleville jäsenyhtiöille. Sopimus on voimassa 31.12.2019 asti. Jäsenyhtiöt saavat taloyhtiöiden valokuitukytkennät 50% alennuksella ja asukkaiden laajakaistan + kaapeli-TV:n jäsenetuhintaan. Lisätietoja.

Asuinhuoneiston sisäilmatarkastus

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi on sopinut jäsenhintaisesta asuinhuoneiston sisäilmatarkastuspalvelusta Kiwa Inspectan kanssa. Asuinhuoneiston sisäilmatarkastus sisältää raportin, joka esittelee kohteen lähtötiedot ja tutkimuksen tarkoituksen, huoneistokyselyjen tulokset, tarkastuksen havainnot, mittaustulokset ja riskit valokuvin, sekä selkeät johtopäätökset ja toimenpidesuositukset. Lisätietoja