Lisämaksulliset palvelut

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen kirjalliset lausunnot ja toimeksiannot

Jäsentaloyhtiöt voivat epäselvissä ja kiistanalaisissa asioissa pyytää kirjallista lausuntoa. Kiinteistöliiton kirjallisen lausunnon perusteella varsin usein saadaan asia ratkaistua taloyhtiössä ilman kallista, raskasta ja riskialtista oikeusprosessia.

Kirjallinen lausunto tai muistio on maksullinen palvelu, joka on käytetyn työmäärän mukaisesti hinnoiteltava jäsenhintainen palvelu. Mahdollisessa oikeudenkäynnissä Kiinteistöliiton kirjallinen lausunto on myös hyvä selkänoja ja tuki taloyhtiölle.

Lausunto perustuu aina jäsentaloyhtiön toimittamiin tietoihin. Jäsentaloyhtiö vastaa riittävien ja oikeellisten tietojen toimittamisesta. Varsinaisia toimeksiantoja ei tarjota palvelumuotona, mutta yhtiöjärjestyksen muutoksia ja pienimuotoisia asiakirjojen laatimisia on mahdollista tilata erillistä korvausta vastaan.

Puolueettomat lakimiesten lausunnot, yhtiöjärjestysten muutokset, kiinteistökäynnit, energiaselvitykset ja tekniset muistiot edulliseen jäsenhintaan. Lisätietoa ja hinnasto täältä. Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen toimeksiannot yhdistyksen kautta varsinais-suomi@kiinteistoliitto.fi Hinnasto löytyy täältä.

Suomen Kiinteistöliiton kirjalliset lausunnot ja toimeksiannot

Lausunto- ja toimeksiantopyynnöt tulee toimittaa ensisijaisesti sähköisesti osoitteeseen toimeksiannot@kiinteistoliitto.fi tai vaihtoehtoisesti postitse osoitteeseen Kiinteistöliitto, Toimeksiannot, Annankatu 24, 3. kerros, 00100 Helsinki. Lausunto- ja toimeksiantoprosessi alkaa, kun yhtiö on vastaanottanut Kiinteistöliitolta tilausvahvistuksen. Hinnasto löytyy täältä.

Kunniamerkit

Kiinteistöalan kunniamerkit ansioituneille työntekijöille tai luottamusmiehille. Kunniamerkkihakemukset täältä.

Kaikille avoin palvelu

Kiinteistöliiton maksullinen neuvontapalvelu toimii numerossa 0600 0 1122, palveluaika on ma-to klo 12-16. Neuvontaa saavat osakkaat, vuokranantajat sekä isännöitsijät. Neuvontapalvelun hinta on 1,98 euroa minuutissa + paikallisverkkomaksu. Maksupalvelulain muutoksesta johtuen puhelinoperaattori katkaisee neuvontapuhelun 13.1.2018 alkaen puhelukohtaisen 50 enimmäiseuromäärän täyttyessä 25 minuutin 15 sekunnin kohdalla.