Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivä

Keskiviikkona 26.10.2022, Turun Messukeskus

Maksuton messutapahtuma taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, jäsenille ja taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille.

Taloyhtiöpäivään osallistuva saa tietoa asiantuntijoiden luennoilta mm. hallituksen tehtävistä ja vastuista, palvelujen hankkimisesta, korjausrakentamisesta, kiinteistönpidosta ja hankkeiden rahoituksesta. Lisäksi osallistujia palvelee laaja näyttelyosasto, jossa palveluntarjoajat vastaavat kysymyksiisi.

Tapahtuman järjestävät

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry, Varsinais-Suomen Isännöitsijät ry, Turun Ammattikorkeakoulu ja Kiinteistömedia. Käytännön järjestelyistä vastaa Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi.

Tapahtuman pääyhteistyökumppanit

Tapahtuman pääyhteyistyökumppaneina ovat: Turku Energia, Lounais-Suomen Jätehuolto ja Cervi.

Näytteilleasettajaksi 2022

Vuonna 2021 messuille osallistui yli 500 taloyhtiöpäättäjää. Lue lisää tapahtumasta ja varaa paikka näyttelystä tästä.

Yhteystiedot

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi: toiminnanjohtaja Juuso Kallio juuso.kallio@kiinteistoliitto.fi 02 277 5152
Varsinais-Suomen Isännöitsijät: puheenjohtaja Timo Laaksonen timo.laaksonen@maininkioy.fi

Kävijöille

Tapahtuman seminaariohjelma julkaistaan syksyllä.

Tapahtuman käsiohjelma ja kartta.

Luettelo 2022 tapahtumaan ilmoittautuneista yrityksistä.

Onko taloyhtiösi Kiinteistöliiton jäsen?

Tutustu Kiinteistöliiton jäsenpalveluesitteeseen!

Osakeluettelon siirtoklinikka

Osakeluetteloiden siirron aika taloyhtiöissä on nyt - tervetuloa osakeluettelon siirron apuklinikalle klo 17-20

Maanmittauslaitoksen asiantuntijat tarjoavat henkilökohtaista opastusta ja neuvontaa taloyhtiösi osakeluettelon siirrossa huoneistotietojärjestelmään. Klinikasta on hyötyä erityisesti pienille taloyhtiöille, jotka eivät ole vielä siirtäneet taloyhtiönsä osakeluetteloa huoneistotietojärjestelmään, ja jotka eivät käytä isännöintitoimistoa. Ilmoittaudu klinikalle tapahtuman ilmoittautumisen yhteydessä. Huom. paikkoja on rajoitetusti. Ennen kuin tulet apuklinikalle siirtämään osakeluetteloa, huolehdi, että nämä asiat ovat kunnossa.