Etsimme positiivisia ilmiöitä asunto-osakeyhtiöiden toimintaympäristöstä - ehdota palkittavaa tahoa

Julkaistu: 30.05.2023

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi haluaa tuoda esiin tekoja, hankkeita ja henkilöitä, jotka ovat toiminnallaan vaikuttaneet positiivisesti kiinteistöalan ja taloyhtiöiden toimintaympäristön kehittämiseen. Etsimme toiminta-alueeltamme vuoden taloyhtiötekoa sekä vuoden puheenjohtajaa.

• Vuoden taloyhtiöteko voi olla mm.:
    • loistavasti onnistunut korjaushanke
    • mallikkaasti toimiva yhteisöllinen taloyhtiö
    • taloyhtiötykkääjä, joka luo iloa ja positiivisuutta taloyhtiössä
    • esimerkillisesti toimiva hallitus
    • energiatehokas taloyhtiö tms.
    • palvelualtis ja ammattitaitoinen taloyhtiölle palveluita toimittava yritys tai yrityksen edustaja.

• Vuoden taloyhtiöpuheenjohtaja huolehtii ja valvoo, että hallitus tekee sille kuuluvat tehtävät. Hallituksen puheenjohtajana toimiminen on vastuullista ja arvokasta työtä taloyhtiön hyväksi. Onko taloyhtiössäsi puheenjohtaja, joka on tehtävässään tunnollinen ja osakkaita osallistava viestijä? Etsimme puheenjohtajaa, joka on kokemuksensa ja osaamisensa avulla toiminut tehtävässään yhtiön parhaaksi yhteisöllisyyttä edistäen.

Ehdota palkittavia tahoja lyhyesti ja ytimekkäästi perustellen viimeistään 17.9.2023 tästä.

Kaikille palkittavan tahon ehdottajille lähetetään Kiinteistömedia Oy:n kirjalahja kiitokseksi.

Palkittavat valitsee Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen hallitus. Arvioinnissa painotetaan erityisesti positiivista kokemusta, asukaslähtöisyyttä, toiminnan innovatiivisuutta, sekä taloyhtiöiden hallinnon ymmärrystä.

Voittajat julkaistaan 10.10.2023 Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen Taloyhtiöpäivässä Oulussa.

Valtakunnalliset huomiot vuonna 2024

Keväällä 2024 valitaan Suomen vuoden taloyhtiöpuheenjohtaja sekä vuoden taloyhtiöteko Taloyhtiö2024 -tapahtumassa Helsingissä. Pohjois-Suomessa vuonna 2023 huomioitavat tahot ovat kandidaatteja valtakunnallisia huomionosoituksia myönnettäessä. Tunnustuksen lisäksi Suomen vuoden taloyhtiöpuheenjohtaja saa noin 2.000 euron arvoisen palkinnon.

Johanna Laitala, toiminnanjohtaja, Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi
johanna.laitala(at)kiinteistoliitto.fi, 040 1498398