Taloyhtiöasioista monipuolista oppia Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivä verkkotapahtumassa 28.10.2020

Julkaistu: 28.09.2020

Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivä tarjoaa maksuttomia asiantuntijapuheenvuoroja taloyhtiöasioista ja hyvästä kiinteistönpidosta kiinnostuneille. Nyt toista kertaa järjestettävä tapahtuma on tarkoitettu taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, jäsenille ja taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille. Koronatilanteen vuoksi tapahtuma järjestetään verkkoympäristössä.

Miten energiaremontilla voi parantaa taloyhtiön energiatehokkuutta? Mitä taloyhtiön tulee tietää sähköisestä huoneistotietojärjestelmästä? Entä mitenkä kunnossapitovastuu määräytyy taloyhtiössä?

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi, Varsinais-Suomen Isännöitsijät ja Turun Ammattikorkeakulu ovat tapahtuman järjestäjinä. – Halusimme järjestää taloyhtiön hallinnossa mukana oleville ja aiheesta kiinnostuneille avoimen tapahtuman, jossa olisi tarjolla tietoiskuja juridiikasta, energiasta ja taloyhtiön sopimuksista. Lisäksi osallistujat voivat myös verkkotapahtumassa tavata eri alojen asiantuntijoita ja kysellä heiltä kiinnostavista asioista ja palveluista, taustoittaa Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen toiminnanjohtaja Juuso Kallio.

Turun Ammattikorkeakoulun opiskelijat ovat mukana mahdollistamassa verkkotapahtuman järjestelyitä. Opiskelijat vastaavat mm. tapahtuman markkinointiviestinnän suunnittelusta, sekä verkkotapahtuman osallistujien puhelintuesta.

Mikä?

Varsinais-Suomen taloyhtiöpäivä 2020

Keskiviikko 28.10.2020, verkkotapahtuma

Verkkotapahtuma avoinna klo 15.30 – 20.00

Maksuton messutapahtuma taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, jäsenille ja taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille. Taloyhtiöpäivään osallistuva saa tietoa asiantuntijoiden luennoilta mm. hallituksen tehtävistä ja vastuista, palvelujen hankkimisesta, korjausrakentamisesta, kiinteistönpidosta ja hankkeiden rahoituksesta. Lisäksi osallistujia palvelee eri yritysten edustajat, joita on mahdollisuus tavata suoraan verkkotapahtumassa. Mukana on myös Kiinteistöliiton lakiklinikka, jossa pääset keskustelemaan Kiinteistöliiton lakimiehen kanssa.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset www.kiinteistoliitto.fi/vstaloyhtiopaiva

Seminaariohjelma