Järjestöassistentti (määräaikainen)

Oletko sinä hakemamme osaava ja motivoitunut järjestöassistentti?

Työtehtäviin kuuluvat mm. Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen ja Kiinteistöliitto Kanta-Hämeen jäsenrekisterien ylläpitoon ja jäsenhankintaan liittyvät tehtävät, tapahtumien järjestelyt, asiakaspalvelu ja viestintä suullisesti, kirjallisesti ja somessa. Työtehtävän hoitamisessa vaaditaan reipasta ja käytännönläheistä työotetta.

Odotamme sinulta
- soveltuvaa taustaa, esimerkiksi tradenomi
- sujuvaa suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa
- valmiutta hyödyntää erilaisia digitaalisia työkaluja ja järjestelmiä
- soveltuvuutta sekä itsenäiseen työhön että tiimityöskentelyyn
- kykyä asiakaspalveluun
- kiinnostusta kiinteistöalaan

Tarjoamme työtä motivoituneelle tekijälle jatkuvasti kasvavassa järjestössä ja mahdollisuuden tehdä näkyvää ja vaikuttavaa järjestötyötä kiinteistönomistajien hyväksi. Kokemus kiinteistöalalta katsotaan eduksi. Tehtävän asemapaikkana on Turku.

Työtehtävä alkaa sopimuksen mukaan toukokuun aikana. Määräaikaisuuden perusteena on vanhempainvapaaseen liittyvä sijaisuus.

Lähetä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi 24.3.2023 mennessä: juuso.kallio@kiinteistoliitto.fi tai Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry, Puolalankatu 1 D 4. krs, 20100 Turku

Lisätietoja tehtävästä antavat:
- Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry:n toiminnanjohtaja Juuso Kallio 050 - 330 7749
- Kiinteistöliitto Kanta-Häme ry:n toiminnanjohtaja Hasse Renfeldt 040 - 451 4332