Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen Koulutusristeily taloyhtiön hallituksen jäsenille

18.05.2019 klo 08.00 Viking Line Amorella & Grace

Tervetuloa Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen taloyhtiöiden hallitusten koulutusristeilylle. Risteilyn teemana on - Hyvä hallinto taloyhtiössä. Tilaisuudessa kuullaan ajankohtaispuheenvuoroja, sekä on mahdollista verkostoitua toisten taloyhtiöaktiivien kanssa. Lähde mukaan vaikka koko hallituksen kanssa!

Ohjelmassa:

klo 08:00 Kokoontuminen ryhmien ilmoittautumispisteessä Viking Line -terminaalissa, Turku

klo 08:45 Laiva lähtee, siirtyminen meriaamiaiselle

klo 10:00 Seminaarin avaus, toiminnanjohtaja Juuso Kallio, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry

Hyvä hallintotapa taloyhtiössä, Yhteysjohtaja Timo Tossavainen, Suomen Kiinteistöliitto ry
- Kommenttipuheenvuorot: isännöitsijä, taloyhtiön puheenjohtaja

Hyvän taloudenpidon edellytykset, Talous- ja veroasiantuntija Juho Järvinen, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi

Modernit ICT-palvelut asunto-osakeyhtiön toiminnan tukena, Kehitysjohtaja Ainokaisa Saarinen, Asiakkuuspäällikkö Lauri Riekki, Asiakkuuspäällikkö Marko Leppiniemi Telia

Sopimusjuridiikka hyvän hallinnon kulmakivenä, Lakimies Sanna-Mari Mannila, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi

Korjausten suunnittelu osana hyvää hallintoa, Asiakkuuspäällikkö Jaakko Suomela, Suomen Talokeskus Oy

Suunnitelmallisen kiinteistönpidon työkaluja, Neuvontainsinööri Matts Almgrén, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi

klo 14:00 Seminaarin päätös ja valmistautuminen laivan vaihtoon

klo 14:30  Buffet-ruokailu, Buffet Aurora

klo 17:00-19:00 Neuvonta- ja tapaamispiste kokousosastolla
- Kiinteistöliiton asiantuntijat, sekä risteilyn yhteistyökumppanien Telian ja Suomen Talokeskuksen edustajat ovat tavattavissa neuvontapisteellä

klo 19:50 Paluu Turkuun

Tilaisuus on maksullinen:
- Kiinteistöliiton jäsentalojen edustajille 35 euroa / hlö
- Ei jäsentalojen edustajille 90 euroa / hlö
- Hinta sisältää matkalipun, meriaamiaisen, seminaariohjelman, kahvia ja hedelmiä kokousosastolla, tavaransäilytyshytit sekä buffet-päivällisen ruokajuomineen paluumatkalla.

Lataa koko ohjelma ja tilisiirtolomake tästä.

Meriaamiaisen ja paluumatkan hytit tarjoavat Suomen Talokeskus ja Telia Company. Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen edellytyksenä on osallistumismaksun suorittaminen yhdistyksen tilille ennen ilmoittautumisajan umpeutumista.