Nanna Loiske aloitti järjestöassistentin sijaisena

Julkaistu: 22.05.2023

Kulttuurituottaja AMK Nanna Loiske (38) aloitti 15.5. työskentelyn Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen järjestöassistenttina. Nannalla on monipuolinen kokemus järjestösektorilta erilaisista tehtävistä. Työtehtävä on vanhempainvapaaseen liittyvä sijaisuus.

Järjestöassistentin työhön kuuluvat mm. jäsenrekisterien ylläpitoon ja jäsenhankintaan liittyvät tehtävät, tapahtumien järjestelyt, asiakaspalvelu ja viestintä suullisesti, kirjallisesti ja somessa. Työtehtävä on Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen ja Kiinteistöliitto Kanta-Hämeen yhteinen ja jakautuu 3/5 Varsinais-Suomelle ja 2/5 Kanta-Hämeelle. Yhteiset järjestelmät puhelinpalvelusta lähtien helpottavat käytännön työskentelyä.

Nanna Loiske on työskennellyt aikaisemmin mm. yhdistystoiminnan asiantuntijana Salon Syty ry:ssä, poliittisena sihteerinä Vihreässä liitossa sekä sihteerinä Uudenkaupungin Yrittäjillä.

­- Sijaisuus järjestöassistenttina on hieno mahdollisuus oppia uutta, löytää uusia perspektiivejä tuttuihin asioihin ja olla osa mukavaa työyhteisöä. Uudet työkaverit ovatkin ottaneet minut mahtavasti joukkoonsa, ja Lauran pätevä perehdytys antaa hyvät eväät tehtävän hoitamiselle. Lähden uteliaana tutustumaan kiinteistöalaan ja odotan jo innolla, että pääsen täysipainoisesti työntouhuun mukaan.

Lisätietoja: Järjestöassistentti Nanna Loiske (02) 277 5150 nanna.loiske@kiinteistoliitto.fi