Kiinteistöpäivä: Taloyhtiön hyvä sisäilma

11.02.2023 klo 11.00 Turun Messukeskus, kokoustila 3

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ja Turun Messukeskus kutsuvat yhdistyksen jäsenet Rakenna ja sisusta–messuille ja Kiinteistöpäivä-seminaariin. Tilaisuus on maksuton jäsentalojen hallituksen jäsenille ja isännöitsijöille. Ennen ja jälkeen seminaarin on mahdollista kierrellä ja tutustua messujen tarjontaan. Koska paikkoja on rajallisesti, niin muistathan ilmoittaa myös mahdollisesta esteestä. Seminaari järjestetään Kokoustila 3, 2 krs.

Ohjelma:

Klo 9:50-10:50 Kiinteistöliiton jäsenten sisään-tulo
- Pääsylippujen ja kahvilipukkeiden jako messuaulassa ennen lipunmyyntipistettä (henkilökunta päivystää)

Klo 11:00 Tervetuloa, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi

Millainen on hyvä sisäilmasto
- Ilmanvaihdon merkitys energiatehokkuuteen
- Tyypillinen lähtötilanne taloyhtiöissä ja kuinka selvittää se
- Esimerkkejä ja työkaluja ilmanvaihdon parantamiseksi
Neuvontainsinööri Matts Almgrén Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry

Sisäilmaongelmat ja taloyhtiön juridiset vastuut
Lakimies Heli Launto

Esimerkkejä sisäilmaongelmien korjauksista
- Yleisimmät sisäilmaongelmien aiheuttajat taloyhtiöissä ja niiden tutkiminen
- Korjausten suunnittelu ja huomioitavat asiat
- Esimerkkejä sisäilmakorjauksista
Markus Holm, Polygon

Miten ratkaisemme sisäilmaongelmia taloyhtiöissä?
Keskustelemassa: Korjausneuvoja Mika Palmroos, Turun Kaupunki; Isännöitsijä Sanna Pukkala, Asuntopehtoori Isännöinti Oy; Markus Holm, Polygon
Haastattelijana lakimies Heli Launto, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi

Klo 13:00 Tilaisuuden päätös

Tilaisuus on jäsenkiinteistöjen edustajille maksuton. Paikkoja on rajoitusesti. Mahdollinen pysäköinti ja vaatesäilytys ovat omakustanteiset. Ilmoittautumiset viimeistään 5.2.2023. Muistathan ilmoittaa mahdollisesta myöhemmin tulevasta esteestä. Tervetuloa!